divendres, 11 de maig del 2007

Primer motiu: El Cibernàrium

Crec que ja us he parlat altres vegades del Cibernarium, la instal·lació dins del Parc Central de Nou Barris on estic aprenent a fer servir millor les noves tecnologies. Es tracta d'una instal·lació municipal on em fan cursos gratuïts per entendre millor Internet, i em permeten connectar-me a alta velocitat de franc. Vull dir que els ordinadors estan preparats per anar a alta velocitat. Jo, malgrat el que pogueu pensar, encara sóc molt lenta davant la pantalla.

El Cibernàrium, amb els programes que inclou per a col·lectius com dones, joves, gent gran i emprenedor, em sembla un bon exponent del que és una bona política d'esquerres: lluitar contra el ciberanalfabetisme per reduir les desigualtats socials que es poden derivar entre els que tenen accés a Internet i els que no en tenen.


La gent de Nou Barris, doncs, tenim Internet al nostre abast, i tenim al nostre abast cursos per treure'n més profit. Us animo a visitar-lo un dia d'aquests, com el Parc Central i la Seu del Districte. Us en parlaré també aquests dies!