dimecres, 22 de novembre del 2006

Benvinguda

Vagi per endavant que jo, en això d'Internet, sóc novata. Amb 52 anys, amb sento una mica analfabeta davant l'ordinador. Però el meu fill ha insistit que m'obri un blog i vagi explicant la meva vida. Finalment, m'ha enredat. En fi... Suposo que de mica en mica aniré entenent tot això.

El títol també l'ha escollit ell. És cert, sóc la sogra del seu marit, el Guillem, que també té blog. Espero no ser una sogra gaire tradicional... De moment, no en conec gaires que tinguin una plana a Internet.

Des d'ara podeu començar a fer servir les eines de comunicació que us ofereix el blog. Una altra cosa és que jo també les faci servir i us respongui, que és el que m'agradaria. De mica en mica.

Fins aviat, i gràcies per llegir-me!

1 comentari:

Joana ha dit...

Dolors,
benvinguda a aquest mon.
Jo també soc sogre i creu que no soc gens convencional!.
Però crec que a les meves joves ja els hi agrada.