dimecres, 28 de març del 2007

Independència


Fa algun temps, quan sentia ERC parlar d'independència m'esverava. Me'ls imaginava fent-me tornar a la meva Ceuta natal a la força, després de tants anys a Catalunya.


Després de tants anys a Catalunya, ara quan els d'ERC parlen d'independència -en calçotades o en debats al Parlament- em fan somriure. Han aconseguit que em sembli tan poc seriós, això de demanar tenir un estat propi dins la Unió Europea...


Total, que de la por o el respecte m'han fet passar a la indiferència. Sé que simplement és que no toquen vores, i que volen arreplegar vots per a les municipals, però això no impedeix que facin el ridícul amb una causa que en altre temps alguns consideraven noble. A aquest pas, no els votaré jo, òbviament, però tampoc els votaran els qui es prenguin això de la independència una mica en serio...