dimarts, 20 de febrer del 2007

Vuelta al cole (primera part)

Molts i molts anys després de deixar l'escola (sóc d'aquella generació que va haver d'aparcar els estudis aviat per portar diners a casa), d'aquí a una estona torno a les aules...

Com que vaig venir de Ceuta i llavors no ens ensenyaven català, el parlo prou bé però l'escric amb moltes faltes (aquest blog me'l corregeix el meu fill, que és entre altres coses és corrector: es va treure el nivell K, i jo avui començo a estudiar el nivell B). Per això ara m'he apuntat a un curs d'aquests que fa Normalització Lingüística. Per 19 euros, tinc tres hores de classe setmanals.

Ja veurem com em va. La veritat és que aquesta nit m'ha costat dormir, perquè estava nerviosa. Com una nena petita, vaja.

A la tarda us explicaré com ha anat el primer dia de classe...