divendres, 19 de gener del 2007

Enamorada

Avui vull confessar que estic enamorada, estic enamorada d’un home i la seva obra:

L´home es diu Miquel Barceló i la seva obra és per a mi una meravella. Tot el que ha creat al llarg dels anys m’agrada. No sóc, dissortadament, una experta en art, però aquest home em té robat el cor; fa temps que “devoro” el que es publica d’ell i sempre em sorprèn i m´entusiasma.

Ara mateix es pot dir que estic en una època molt dolenta en la meva vida i sembla que m’aixeca l’ànim pensar que ja està a punt d’acabar el seu Retaule a la catedral de Mallorca i podré anar a veure'l.


Us recomano que si podeu, aneu al Centre Cultural Círculo de Lectores a Barcelona, al carrer Consell de Cent. Allà trobareu una mostra dels seus gravats sobre La Divina Comèdia de Dante que us enamorarà com a mi…l’entrada es lliure. I, si podem, ens veiem a la Catedral de Mallorca.

1 comentari:

Joana ha dit...

Tot el que pugui servir per aixecar aquesta moral és bó.
Agafa una bona amiga i parla, treu i escup aquesta tristesa. Se, per experiència pròpia que és el millor.
Però, a partir d'aquest dia, sigues positiva, veuràs com mica a mica, tot millora.
T'ho diu una que ha passat molt...
Petonets.